lokasi berkumpul!

Hari: Khamis
Tarikah: 11jun
Masa:
9:00pagi
Lokasi berkumpul: Pakmi

info pembayaran duit reunion!

BBQ+Penginapan = RM20 sorang

CIMB: 02048615709521
Maybank: 152170058066
NAMA: Mohamad Firdaus Bin Shamsudin

Lepaih bank-in sila YM/SMS/CALL aku di:
YM: mric14@yahoo.com
HP: 019-4545377

8.5.09

Jom Reunion: June 2009

Tarikh: Khamis+Jumaat,11+12jun2009
Lokasi: Batu Ferringi, Penang.
Waktu: 2 hari 1 malam.
Penginapan: Sejenis Apartment tinggi lampai
Pengangkutan: Kereta kereti
Sapa boleh join reunion ni?: Segala kawan² sekalian kala.


Aktiviti:
-Khamis,11jun2009
--Pagi; Berkumpul di Pak Mi, Bertolak.
--Tengahari; Naik feri ke Penang, Terus ke Nasik Kandaq!, Check in apartment.
--Petang; Memandi manda (pantai/swimming pool)
--Malam; BBQ ditepi pantai dikala angin bertiupan sempoi2 budaya.
--Tengahmalam; Mengusha awik²s/obor² kat laut.

-Jumaat,12jun2009
--Pagi; Memakan, Memandi manda (pantai/swimming pool)
--Tengahari; Check out apartment, Bermain FUTSALing di SAFIRA, Balik!
--Senja nak malam; Balik ke rumah masing² takpun ke rumah Sauban Saubin pun boleh.

-Sabtu,13jun2009
--Tengahari nak Petang; BerFUTSALing bergerumpulan!



Kos untuk kegumbiraan ini: RM20 seorang! (BBQ+Penginapan+Duit minyak kerata kereti)



Apa kata sebeyyyy???!11: Yay or Nay?







¯\(º_o)/¯¯\(o_º)/¯¯\(o_o)/¯¯\(º_o)/¯¯\(o_o)/¯¯\(º_º)/¯¯\(º_o)/¯¯

24 comments:

Sejenis Maknusia said...

aku keliaa sajaa.
nnt aku hasut semua org.. ;D

John Micheal Takie Lewis said...

satu usaha yang muri dari encik firdaus
tapi saya ingin bertanyakan sesuatu
adakah ini hanya terbuka utk batch yg tidak best ini sahaja?? (batch anda*

John Micheal Takie Lewis said...

silap eja lak
mampoih p

sunmenghao said...

terima kasih, ni untuk semua sapa² kawan aku tu boleh aih join, takkira bangsa apa, kaum apa, rupa paras, tinggi ka rendah ka, laki ka pompuan ka. semua boleh!!!!!!!11111111111

MiraSue said...

ksah ada budak pompuan dak??
agak2 ak nk join buleyyyy?
wehahaha..

sunmenghao said...

ada aih, form 6, nak join ka? bawak mai cukup 10orang, aku tempah 1 apartment untuk hangpa, kelia?

MiraSue said...

hang nak hat lagu mana?
awek cun?
separa hot?
gilababis punya hot?
ak nk p buat iklan ni..
wakakaaka..

sunmenghao said...

aku serius ni,

kalau nak ikut, bawak minimum 10orang geng2 hang, lebih takpa.

sebab aku boleh tempah 1 apartment buat hangpa.

kena asing2 tempat tinggai, tidak satg cha alip cha. :lol:

gagak d rimba said...

yg lawa saja bleh.

Useriez said...

oi aku nk follow bleh??? (nada serius)

sunmenghao said...

boleh, pasaipa takleh. SUPERMAN ada, kawan gei hang :|

w a n a k a t a said...

wan nakata nama baru bg aceng nk join..pasepa xdak acara tangkap gmbq ramai2..ajak larr free lancer kita yg gila pawer fames tu!!

sunmenghao said...

sudah di ajak, tiada replying.

kita hanya boleh mengajak -_-

Useriez said...

aku nk ikot oi~

sunmenghao said...

jom la oi

Useriez said...

tapi takot hgpa rogol aku.. haha

sunmenghao said...

SUPERMAN ja teringin kat hang, lain2 semua takmau

Useriez said...

(tersenyum~)

sunmenghao said...

gila gei

Useriez said...

(tersenyum lg)

sunmenghao said...

woi

Useriez said...

(tersenyum lagi & lagi)

sunmenghao said...

jangan spam pls -_-

Useriez said...

ok fine..

Pengikut² Jom Reunion

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kaunter pertanyaan:
0194545377 / mric14@yahoo.com : pdot sam
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

UPDATE!: 10jun2009

Senarai Nama Yang Teringin/Komfem/Nak/Tatau/Taksure tapi nak/Takpaham tapi tau/Tau tapi buat tatau/Rasa² nak/Mungkin P Reunion Ni:

01.Pdot Sam
02.Tauban
03.Burhanuddin
04.Leprang (aku ada bengkel sampai 26jun, takbleh buat apapa hahaa)
05.Wan Meggie (11jun ok larr)
06.Nik Amir (awai sket..aku cuti pon smpi 14shj..)
07.Wan Mohd. Akmal (aku p sebab Nur Syafiq p)
08.Nur Syafiq (komfem p)

09.Bally da Shoes
10.Najen (suh buat reunion kat kLumpo bandaraya semak)
11.Amir Hamzah
12.Razif Yang Best
13.Bob
14.Bear
15.Etong
16.Matmin (nur syafiq && wan akmal p, aku p)
17.Nazri (dari UK balik kedah nak jumpak kawan² jom ar p skali)
18.Fawwas (nak 11jun)
19.Pdot Bakaq (takot ada game, tapi aku nak 11/12jun)
20.Bean
21.Wan Ikan
22.Bidin
23.Ikram
24.Hafizzuddin (a.k.a farid kamil)
25.Azfar
26.Ammar Cherry
27.Aliff (a.k.a sotong)
28.Asyraf (a.k.a bufpalo)
29.G-paler (mai batu feringgi aku mau p la, spotplanet AS takmau)
30.Paktam (no hal, bila? kat mana? berapa kena bayaq?)
31.Amet (komfom p!)
32.Ikhwan (Messi mai dr barcelona,xkan xmaw jmpa mesi trn penang)
33.Aizat Shah (masih prektikalis, tp blehlar takat nk jumpa kat penang)
34.Syaiful Rijal
35.Fuzai Syaffiq
36.JanLennon (tukaq nombot takhabaq=awiks ramai)
37.Rajkumar (aku jadi p kot, nak bayaq kat sapa?)
38.Salman (buat bulan Mei laaaahhhh)
39.Ajwad (aku mmg nak join, tpi aku balek pon 13 ari blan..)
40.PeCo (aku x p reunion,ada knuri)

41.Daniel Low (aku tatau lagi,ada kelaih oi)
42.Tandop
43.Yusri Roslan
44.Aslam (aku takcuti lagi time tu)
45.Syed Aliff
46.keMat (dari kapai turun menjumpa kawan kawan)
47.Tesong
48.Pon Mantap (taksure lagi, takot aku qeja)
49.Danial Jamil (insyaallah aku bgtau nanti,skarang takleh nk confirm lg)
50.Pakomaq
51.Yasay Baru (aku mau tdoq sebilik dengan Nur Syafiq!!!!)
52.Faris Rozi (masih samar-samar)
53.Nafis a.k.a Bangah (insyAllah ok ok ok)
54.Viranon (jadual aku ketat jun ni, tapi aku akan bagi boleh)
55.Taufik
56.Mat tension (dari Skudai, Johor naik bertemu kawan kawan)
57.Hadi
58.Naim Omar
59.Khairy Mahdzer
60.Mad Ghesus
61.Kiwi (p kot)
62.Azzahari
63.Zahir Ali